Nakon što se tijekom 2021.godine nastavio ‘razbuktavati’ pandemijski val SARS-Covid 2, poznatiji kao Coronavirus, Bill Gates nam je ukazao u svom obraćanju, da ako mislimo da su COVID mjere loše neka samo još malo pričekamo da nam počnu mjere za globalno zatopljenje. Tako nam se sprema još jedna ‘mjera’.
Uz postojeću mjeru ludila još jedna je na vidiku i imamo osjećaj da nam zaista žele uzeti mjeru dostojanstva, te svega onoga što smo makar prividno nastojali baštiniti kroz svoje živote.
Agresivna agenda Europskog zelenog plana u Bruxelessu piše završni citat plana koji ima za cilj preokrenuti dosadašnji ekonomski sistem. Nije u pitanju novi pandan postojećem kapitalističkom razvitku, nego se govori o mjerama koje imaju za cilj uzrokovati jednu od najgorih ekonomskih kolapsa u povijesti čovječanstva.
Pogubniju i razorniju od krize tridesetih godina XX.stoljeća.
Pod krinkom nedokazane hipoteze o globalnom zagrijavanju planeta Zemlje, spremna je za uporabu agenda “Spremni za 55″(vidimo kako su neki ipak Spremni!).
To bi trebala biti baza pravila iz Bruxellesa koja u sebi sadrži dramatično smanjenje emisije CO2.
U okviru novih zakona i pravila koje nam se otkrivaju putem svojeg predstavljanja, nude i nameću nam se porezi na ugljik, ekonomski programi, te postavljaju gornje granice emisije CO2.
Ta gornja granica emisije CO2, novog klimatskog cilja EU trebala bi smanjiti emisiju za 55% do 2030. u odnosu na 1990.
Otud taj slatki naziv “Spremni za 55”!. No, industrija i radna snaga država EU-a bit će sve samo ne spremna ako se plan primjeni. Jednostavno rečeno, radi se o tehnokratskom fašizmu koji se nameće bez javne rasprave na oko 455 milijuna građana EU-a.
Ovaj “Spremni za 55” prvi je put u svijetu da skupina zemalja, EU, službeno uvodi program za nametanje apsurdnog “nula” CO2 do 2050. godine i 55% manje CO2 do 2030. godine.
No, je li ovakav drastični zaokret realno ostvariv bez posljedica za dosadašnji ekonomski razvoj je pitanje koje trenutno zabrinjava cijeli ekonomski sustav. Ekonomski razvoj i život baziran dosadašnjim načinom uporabe fosilnog goriva u prijevozničkom sektoru, ograničavanjem i smanjivanjme istoga, ima za reperkusiju deindustrijalizaciju cijele EU.
Ovo nije mali problem jer će prijelaz s automobila i kamiona s unutrašnjim izgaranjem na E-automobile značiti ogroman poremećaj bez presedana sadašnjim lancima dobavljača automobila. Automobilski sektor diljem EU-a ima 8,5% svih europskih radnih mjesta u proizvodnji tako da je 2019. samo u Njemačkoj proizveo gotovo 10% BDP-a, zajedno s 40% potrošnje zemlje za istraživanje i razvoj. EU danas čini više od 50% svjetskog izvoza automobilskih proizvoda. Prijelaz na vozila s nultom emisijom CO2 znači gubitak najmanje 2,4 milijuna kvalificiranih i visoko plaćenih radnih mjesta diljem EU-a.
Najnoviji komentari